Wyszukiwarka

(odnaleziono: 7)

AKCJE PROMOCYJNE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM NA KAŻDĄ OKAZJĘ

    AKCJE PROMOCYJNE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM NA KAŻDĄ OKAZJĘ

    Wydawnictwo Motomarketing

    Produkt archiwalny

    Akcje promocyjne (promocje sprzedaży), jakie można zorganizować w warsztacie samochodowym. Na każdy miesiąc zaprojektowana jest jedna akcja (jeden rozdział), której opis zawiera m.in. następujące informacje: w jaki sposób jak skonstruować, jakie cele pomoże osiągnąć, do jakich klientów skierować, jak ją komunikować.

    ILUSTROWANY PROCES OBSŁUGI KLIENTA W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM

      ILUSTROWANY PROCES OBSŁUGI KLIENTA W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM

      Wydawnictwo Motomarketing

      Produkt archiwalny

      Zawarte w publikacji rysunki przedstawiają cały proces obsługi klienta, od telefonu przed wizytą, poprzez przyjęcie do warsztatu, oczekiwanie podczas naprawy, wydanie, po kontakty po usłudze, w tym załatwianie reklamacji. Tam gdzie trzeba pojawia się również komentarz, aby Czytelnik bez trudu zorientował się, o jakie zachowanie chodzi.

      JAK SPRZEDAWAĆ CZĘŚCI I USŁUGI W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM

        JAK SPRZEDAWAĆ CZĘŚCI I USŁUGI W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM

        Wydawnictwo Motomarketing

        Produkt archiwalny

        Podręcznik dla warsztatów samochodowych. Jak sprzedawać części i usługi w warsztacie samochodowym. Aktywna sprzedaż części i usług w warsztacie samochodowym. Techniki sprzedaży i obsługi klienta serwisu samochodowego.

        JAK ZDOBYĆ I UTRZYMAĆ KLIENTA W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM

          JAK ZDOBYĆ I UTRZYMAĆ KLIENTA W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM

          Wydawnictwo Motomarketing

          Produkt archiwalny

          Jak zdobyć i utrzymać klienta w warsztacie samochodowym. Podręcznik marketingu serwisowego. Kto jeszcze chce prościej i szybciej zarabiać pieniądze w swoim warsztacie? Podręcznik dla warsztatów samochodowych. Gwarantowane dopasowanie do specyfiki Twojej pracy.

          NOWY MARKETING DLA LOKALNEGO WARSZTATU SAMOCHODOWEGO

            NOWY MARKETING DLA LOKALNEGO WARSZTATU SAMOCHODOWEGO

            Wydawnictwo Motomarketing

            Produkt archiwalny

            Celem tej publikacji jest przedstawienie przede wszystkim tych zagadnień marketingowych, które mogą być najprzydatniejsze w codziennej pracy. Będą to tematy, które pojawiły się lub rozwinęły już po publikacji książki pt. „Jak zdobyć i utrzymać klienta w warsztacie samochodowym. Podręcznik marketingu serwisowego”.

            PRAWO I ORGANIZACJA WARSZTATU SAMOCHODOWEGO

              PRAWO I ORGANIZACJA WARSZTATU SAMOCHODOWEGO

              Wydawnictwo Motomarketing

              Produkt archiwalny

              Książka porusza tematykę przepisów GVO (naprawy na gwarancji poza ASO, użycie części oryginalnych), prawnych relacjach między warsztatem a klientem (gwarancja, rękojmia, zgodność towaru i usługi z umową, czyli sprzedaż konsumencka, regulamin świadczenia usług, ograniczanie ryzyka w relacjach z klientem), wskaźnikach warsztatowych (produktywność, efektywność, wykorzystanie), koszcie roboczogodziny oraz o progu rentowności usług serwisowych (czy zarabiamy czy tracimy na usługach?).

              TAJEMNICA NAJLEPSZEGO NARZĘDZIA MARKETINGOWEGO

                TAJEMNICA NAJLEPSZEGO NARZĘDZIA MARKETINGOWEGO

                Wydawnictwo Motomarketing

                Produkt archiwalny

                Tajemnica najlepszego narzędzia marketingowego oraz... obsługa klienta w warsztacie samochodowym. Jak odpowiednio przyjąć klienta w warsztacie samochodowym? Co należy zrobić, aby wszystkie etapy od umówienia wizyty po kontakt po wykonaniu usługi przeprowadzić w sposób profesjonalny i wydajny?

                Strona:

                z 1