PRAWO I ORGANIZACJA WARSZTATU SAMOCHODOWEGO

    Książka porusza tematykę przepisów GVO (naprawy na gwarancji poza ASO, użycie części oryginalnych), prawnych relacjach między warsztatem a klientem (gwarancja, rękojmia, zgodność towaru i usługi z umową, czyli sprzedaż konsumencka, regulamin świadczenia usług, ograniczanie ryzyka w relacjach z klientem), wskaźnikach warsztatowych (produktywność, efektywność, wykorzystanie), koszcie roboczogodziny oraz o progu rentowności usług serwisowych (czy zarabiamy czy tracimy na usługach?).

    Produkt archiwalny

    Koszt wysyłki od: 7,00 zł

    • Wysyłka GRATIS

      Zrob zakupy za 275,00 zł a wysyłkę masz GRATIS

    • Dostawa do krajów EU

      Paczki wysyłamy również do krajów Unii Europejskiej

    Opis

    PRAWO I ORGANIZACJA WARSZTATU SAMOCHODOWEGO
    Wybrane zagadnienia dla serwisu i klienta

    Książka porusza tematykę przepisów GVO (naprawy na gwarancji poza ASO, użycie części oryginalnych), prawnych relacjach między warsztatem a klientem (gwarancja, rękojmia, zgodność towaru i usługi z umową, czyli sprzedaż konsumencka, regulamin świadczenia usług, ograniczanie ryzyka w relacjach z klientem), wskaźnikach warsztatowych (produktywność, efektywność, wykorzystanie), koszcie roboczogodziny oraz o progu rentowności usług serwisowych (czy zarabiamy czy tracimy na usługach?) i zarządzaniu warsztatem. Tekst obrazują rysunki.

    Autorami książki są: Maciej Matczak, konsultant specjalizujący się w marketingu usług serwisowych, Maciej Brzeziński, praktyk w zarządzaniu warsztatami samochodowymi oraz Marcin Miśkowicz, radca prawny z doświadczeniem we współpracy z firmami serwisującymi i sprzedającymi samochody.

    Kup Teraz! Książka Prawo i organizacja warsztatu samochodowego. Wybrane zagadnienia dla serwisu i klienta - polecamy!

    Spis treści

    PRAWO I ORGANIZACJA WARSZTATU SAMOCHODOWEGO

    Spis treści

    WSTĘP
    ROZDZIAŁ 1. Słownik przydat nych pojęć
    ROZDZIAŁ 2. Tzw. GVO. Który warsztat jest lepszy?
    ROZDZIAŁ 3. Prawne aspekty relacji warsztat u z klientem
    ROZDZIAŁ 4. Zarządzanie serwisem
    ROZDZIAŁ 5. Wskaźniki pomiaru pracy serwisu
    ROZDZIAŁ 6. Koszt roboczogodziny i próg rentowności serwisu