PRAWO I ORGANIZACJA WARSZTATU SAMOCHODOWEGO
- Wydawnictwo: Motomarketing
- Autor: Maciej Brzeziński, Maciej Matczak, Marcin Miśkowicz
- Typ nośnika: Książka
- Język wydania: Polski
Książka porusza tematykę przepisów GVO (naprawy na gwarancji poza ASO, użycie części oryginalnych), prawnych relacjach między warsztatem a klientem (gwarancja, rękojmia, zgodność towaru i usługi z umową, czyli sprzedaż konsumencka, regulamin świadczenia usług, ograniczanie ryzyka w relacjach z klientem), wskaźnikach warsztatowych (produktywność, efektywność, wykorzystanie), koszcie roboczogodziny oraz o progu rentowności usług serwisowych (czy zarabiamy czy tracimy na usługach?).
Produkt archiwalny
Koszt wysyłki od: 7,00 zł
- PayU
- PayPal
- Przelewy24
- Visa
- MasterCard
- GooglePay
- Blik
- ApplePay
-
Wysyłka GRATIS
Zrob zakupy za 275,00 zł a wysyłkę masz GRATIS
-
Dostawa do krajów EU
Paczki wysyłamy również do krajów Unii Europejskiej
Opis
PRAWO I ORGANIZACJA WARSZTATU SAMOCHODOWEGO
Wybrane zagadnienia dla serwisu i klienta
Książka porusza tematykę przepisów GVO (naprawy na gwarancji poza ASO, użycie części oryginalnych), prawnych relacjach między warsztatem a klientem (gwarancja, rękojmia, zgodność towaru i usługi z umową, czyli sprzedaż konsumencka, regulamin świadczenia usług, ograniczanie ryzyka w relacjach z klientem), wskaźnikach warsztatowych (produktywność, efektywność, wykorzystanie), koszcie roboczogodziny oraz o progu rentowności usług serwisowych (czy zarabiamy czy tracimy na usługach?) i zarządzaniu warsztatem. Tekst obrazują rysunki.
Autorami książki są: Maciej Matczak, konsultant specjalizujący się w marketingu usług serwisowych, Maciej Brzeziński, praktyk w zarządzaniu warsztatami samochodowymi oraz Marcin Miśkowicz, radca prawny z doświadczeniem we współpracy z firmami serwisującymi i sprzedającymi samochody.
Kup Teraz! Książka Prawo i organizacja warsztatu samochodowego. Wybrane zagadnienia dla serwisu i klienta - polecamy!
Spis treści
PRAWO I ORGANIZACJA WARSZTATU SAMOCHODOWEGO
Spis treści
WSTĘP
ROZDZIAŁ 1. Słownik przydat nych pojęć
ROZDZIAŁ 2. Tzw. GVO. Który warsztat jest lepszy?
ROZDZIAŁ 3. Prawne aspekty relacji warsztat u z klientem
ROZDZIAŁ 4. Zarządzanie serwisem
ROZDZIAŁ 5. Wskaźniki pomiaru pracy serwisu
ROZDZIAŁ 6. Koszt roboczogodziny i próg rentowności serwisu