PORADNIK SERWISOWY. DIAGNOZOWANIE UKŁADÓW KIEROWNICZYCH - DWIE CZĘŚCI W ZESTAWIE

    ZESTAW DWÓCH PORADNIKÓW 06-07/2008. Diagnozowanie układów kierowniczych. Budowa układu kierowniczego. Metodyka diagnozowania układu kierowniczego. Parametry diagnostyczne i kryteria oceny stanu technicznego. Metody diagnozowania. Zbieżność kół. Kąt pochylenia koła. Kąt pochylenia osi sworznia zwrotnicy. Urządzenia diagnostyczne. Algorytm kontroli stanu i lokalizacji uszkodzeń.

    Produkt archiwalny

    Koszt wysyłki od: 7,00 zł

    • Wysyłka GRATIS

      Zrob zakupy za 275,00 zł a wysyłkę masz GRATIS

    • Dostawa do krajów EU

      Paczki wysyłamy również do krajów Unii Europejskiej

    Opis

    Zestaw Poradników Serwisowych:
    DIAGNOZOWANIE UKŁADÓW KIEROWNICZYCH - część 1 i 2
    • Poradnik serwisowy nr 06/2008
    • Poradnik serwisowy nr 07/2008
    Poruszane zagadnienia:
    Budowa układu kierowniczego. Metodyka diagnozowania układu kierowniczego. Parametry diagnostyczne i kryteria oceny stanu technicznego. Metody diagnozowania. Zbieżność kół. Kąt pochylenia koła. Kąt pochylenia osi sworznia zwrotnicy. Urządzenia diagnostyczne. Algorytm kontroli stanu i lokalizacji uszkodzeń.

    Kup Teraz! DIAGNOZOWANIE UKŁADÓW KIEROWNICZYCH - Zestaw motoryzacyjnych poradników serwisowych na temat układów kierowniczych - polecamy! Seria Poradnik serwisowy swoją zawartością stanowi kompendium praktycznej, a zarazem nowoczesnej wiedzy warsztatowej. Artykuły o charakterze przeglądowym i szkoleniowym, przygotowane przez znanych już z Auto Moto Serwisu autorów, poruszają zagadnienia z nastepujących działów:
    • elektronika
    • elektryka
    • diagnostyka
    • technologia napraw mechanicznych
    • lakiernictwo i blacharstwo
    Artykuły zawierają:
    • wiele praktycznych informacji z dziedziny budowy i eksploatacji samochodów,
    • opisy spotykanych w samochodach rozwiązań technicznych, oparte na unikalnych materiałach fabrycznych i literaturze zagranicznej,
    • technologie napraw najnowocześniejszych układów,
    • porady ekspertów z branży,
    • prezentowanie zagadnień budowlanych i technologicznych, związanych z projektowaniem, wyposażaniem i modernizowaniem warsztatów,
    • omówienie zagadnień prawnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej.

    Spis treści

    Diagnozowanie Układów Kierowniczych - część 1

    Spis treści


    1. WPROWADZENIE
    1.1. Struktura układu kierowniczego
    1.2. Podstawowe pojęcia dotyczące procesu kierowania
    1.3. Metodyka diagnozowania układu kierowniczego
    1.3.1. Wymagania eksploatacyjne
    1.3.2. Warunki zdatności technicznej

    2. PARAMETRY DIAGNOSTYCZNE I KRYTERIA OCENY STANU TECHNICZNEGO
    2.1. Zbieżność kół
    2.2. Kąt pochylenia koła
    2.3. Kąt pochylenia osi sworznia zwrotnicy
    2.4. Kąt wyprzedzenia osi sworznia zwrotnicy
    2.5. Kontrolne i maksymalne kąty skrętu kół
    2.6. Parametry ustawienia osi
    2.7. Luz sumaryczny koła kierownicy
    2.8. Opory skrętu kół kierowanych
    2.9. Parametry charakteryzujące mechanizm wspomagający

    3. METODY DIAGNOZOWANIA
    3.1. Diagnozowanie wstępne
    3.1.1. Oględziny zewnętrzne i sprawdzenie luzów w układzie
    3.1.2. Próba pełnego skrętu kół
    3.1.3. Pomiar sumarycznego luzu w układzie kierowniczym
    3.1.4. Pomiar siły na kole kierownicy
    3.2. Kontrola ustawienia (geometrii) układu
    3.2.1. Kontrola ustawienia układu kierowniczego podczas ruchu pojazdu
    3.2.2. Kontrola ustawienia układu kierowniczego w warunkach statycznych
    3.3. Sprawdzanie mechanizmu wspomagającego

    4. LITERATURA
    Krótka historia układów kierowniczych
    Układy kierownicze

    Diagnozowanie Układów Kierowniczych - część 2

    Spis treści:


    1. Wprowadzenie

    2. Urządzenia diagnostyczne
    2.1. Przyrządy do badania układu w warunkach dynamicznych
    2.2. Przyrządy do badania układu w warunkach statycznych
    2.2.1. Przyrządy do diagnozowania wstępnego
    2.2.2. Przenośne przyrządy do pomiaru kątów
    2.2.3. Urządzenia uniwersalne (stanowiskowe)
    2.2.3.1. Charakterystyka urządzeń uniwersalnych
    2.2.3.2. Przyrządy uniwersalne do badania ustawień kół w pojazdach o DMC do 3,5 t
    2.2.3.3. Przyrządy uniwersalne do badania ustawień kół w pojazdach o DMC ponad 3,5 t
    2.2.4. Przyrządy o specjalistycznym przeznaczeniu
    2.2.4.1. Przyrządy do pomiaru zbieżności
    2.2.4.2. Przyrządy do oceny kątów skrętu kół
    2.2.4.3. Przyrządy do pomiaru nierównoległości osi i nieśladowości kół
    2.2.5. Przyrządy do diagnozowania mechanizmu wspomagającego
    2.2.5.1. Manometry
    2.2.5.2. Przenośne przyrządy do badania instalacji hydraulicznych

    3. Algorytm kontroli stanu i lokalizacji uszkodzeń