U-BOOT 1936-45 (Typ VIIA, B, C i typu VIIC/41) - informator Haynes
- Wydawnictwo: Haynes
- Autor: Alan Gallop
U-BOOT 1936-45 (Typ VIIA, B, C i typu VIIC/41) - informator Haynes, książka przedstawia historię, budowę i charakterystykę "pracy" na niemieckiej podwodnej łodzi U-boot w latach 1936-45 napisana w j. angielskim
Produkt archiwalny
Koszt wysyłki od: 7,00 zł
- PayU
- PayPal
- Przelewy24
- Visa
- MasterCard
- GooglePay
- Blik
- ApplePay
-
Wysyłka GRATIS
Zrob zakupy za 275,00 zł a wysyłkę masz GRATIS
-
Dostawa do krajów EU
Paczki wysyłamy również do krajów Unii Europejskiej
Opis
U-BOOT 1936-45 (Typ VIIA, B, C i typu VIIC/41) - informator Haynes
W książce napisane w j. angielskim możemy dowiedzieć się o projektowaniu, budowie i eksploatacji łodzi podwodnej U-BOOT
Łodzie U-Boot, które pływały po wodach na całym świecie w latach drugiej wojny światowej, były postrachem alianckich konwojów i spędzały sen z powiek Churchilla
UWAGA!
Oferowana książka wydana jest w języku angielskim (niedostępna w polskiej wersji językowej).
Największym problemem U-boot-a typu VIIb był zbyt duży promień skrętu w zanurzeniu. Poprawiono budowę poprzez dodanie drugiej płetwy steru iumieszczenie do za śrubami. Na miejsce zwolnione w kadłubie sztywnym przeniesiono rufową wyrzutnię torpedową, a w jej miejscu w kadłubie lekkim można było przechowywać dodatkowe 2 torpedy. Zwiększono zasięg (dwa zbiorniki bunkrowe) oraz prędkość maksymalną (sprężarka). Dzięki zwiększeniu zbiorników balastowych okręty tego typu mogły zanurzyć się na głębokość 20 m już w 30 sekund....
W książce napisane w j. angielskim możemy dowiedzieć się o projektowaniu, budowie i eksploatacji łodzi podwodnej U-BOOT
Łodzie U-Boot, które pływały po wodach na całym świecie w latach drugiej wojny światowej, były postrachem alianckich konwojów i spędzały sen z powiek Churchilla
UWAGA!
Oferowana książka wydana jest w języku angielskim (niedostępna w polskiej wersji językowej).
Największym problemem U-boot-a typu VIIb był zbyt duży promień skrętu w zanurzeniu. Poprawiono budowę poprzez dodanie drugiej płetwy steru iumieszczenie do za śrubami. Na miejsce zwolnione w kadłubie sztywnym przeniesiono rufową wyrzutnię torpedową, a w jej miejscu w kadłubie lekkim można było przechowywać dodatkowe 2 torpedy. Zwiększono zasięg (dwa zbiorniki bunkrowe) oraz prędkość maksymalną (sprężarka). Dzięki zwiększeniu zbiorników balastowych okręty tego typu mogły zanurzyć się na głębokość 20 m już w 30 sekund....
Spis treści
Spis treści
Podziękowania
Wprowadzenie
Historia U-boot-a
- "Onkel Karl - Wielki admirał Karl Donitz
- Das Schnorchel
U-boot podczas wojny
- U-47 i "The Bull of Scapa Flow"
- U-boot u wybrzeży Atlantyku
- Pracownicy wykwalifikowani i przymusowi zakładów produkujących U-boot
- Operacja Deadlight
Budowa U-boot typu VII
- Typ VII class U-boot specyfikacja techniczna
- Typ VII class - różnice
- Typ VII class U-boots - sekcje zewnętrzne i wewnętrzne
Uzbrojenie U-boot
- torpedy i miny
Załoga U-boot
- Pomieszczenia i warunki dla załogi
- Wiele hałasu o spłuczkę
- Czas na posiłek
- Boże narodzenie podczas patrolu
U-boot typu VII w akcji
- Niespodziewany atak
- Przygotowanie do zanurzenia
- Procedury zanurzenia
- Achtung wolfsrudel
- Asy z głębin
Bibliografia
Index