ILUSTROWANY PROCES OBSŁUGI KLIENTA W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM
- Wydawnictwo: Motomarketing
- Autor: Maciej Matczak
- Typ nośnika: Książka
- Język wydania: Polski
Zawarte w publikacji rysunki przedstawiają cały proces obsługi klienta, od telefonu przed wizytą, poprzez przyjęcie do warsztatu, oczekiwanie podczas naprawy, wydanie, po kontakty po usłudze, w tym załatwianie reklamacji. Tam gdzie trzeba pojawia się również komentarz, aby Czytelnik bez trudu zorientował się, o jakie zachowanie chodzi.
Produkt archiwalny
Koszt wysyłki od: 7,00 zł
- PayU
- PayPal
- Przelewy24
- Visa
- MasterCard
- GooglePay
- Blik
- ApplePay
-
Wysyłka GRATIS
Zrob zakupy za 275,00 zł a wysyłkę masz GRATIS
-
Dostawa do krajów EU
Paczki wysyłamy również do krajów Unii Europejskiej
Opis
ILUSTROWANY PROCES OBSŁUGI KLIENTA W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM
Komiks dla warsztatów samochodowych
Zawarte w publikacji rysunki przedstawiają cały proces obsługi klienta, od telefonu przed wizytą, poprzez przyjęcie do warsztatu, oczekiwanie podczas naprawy, wydanie, po kontakty po usłudze, w tym załatwianie reklamacji. Tam gdzie trzeba pojawia się również komentarz, aby Czytelnik bez trudu zorientował się, o jakie zachowanie chodzi. Nawet więc osoby nie zajmujące się dotąd obsługą klienta lub te, które chciałyby szybko dowiedzieć się lub przypomnieć sobie, jak działać lepiej i skuteczniej handlowo, mogą bardzo szybko odnaleźć właściwy element procesu.
Znajdzie się także coś dla pracowników stacji kontroli pojazdów – jedna z części komiksu przedstawia najważniejsze elementy towarzyszące marketingowi usług w kontakcie z klientem – ukazane właśnie na przykładzie wizyty klienta w SKP.
Spis treści
WSTĘP, 3
ROZDZIAŁ 1. Kluczowe elementy komunikacji usług na przykładzie Stacji Kontroli Pojazdów 7
ROZDZIAŁ 2. Telefoniczne umówienie wizyty 14
ROZDZIAŁ 3. Przyjęcie klienta, część 1 21
ROZDZIAŁ 4. Przyjęcie klienta, część 2 30
ROZDZIAŁ 5. Naprawa 38
ROZDZIAŁ 6. Wydanie samochodu 44
ROZDZIAŁ 7. Kontakty po usłudze i załatwianie reklamacji 52
Kup Teraz! Ilustrowany proces obsługi klienta w warsztacie samochodowym. Komiks
Komiks dla warsztatów samochodowych
Zawarte w publikacji rysunki przedstawiają cały proces obsługi klienta, od telefonu przed wizytą, poprzez przyjęcie do warsztatu, oczekiwanie podczas naprawy, wydanie, po kontakty po usłudze, w tym załatwianie reklamacji. Tam gdzie trzeba pojawia się również komentarz, aby Czytelnik bez trudu zorientował się, o jakie zachowanie chodzi. Nawet więc osoby nie zajmujące się dotąd obsługą klienta lub te, które chciałyby szybko dowiedzieć się lub przypomnieć sobie, jak działać lepiej i skuteczniej handlowo, mogą bardzo szybko odnaleźć właściwy element procesu.
Znajdzie się także coś dla pracowników stacji kontroli pojazdów – jedna z części komiksu przedstawia najważniejsze elementy towarzyszące marketingowi usług w kontakcie z klientem – ukazane właśnie na przykładzie wizyty klienta w SKP.
Spis treści
WSTĘP, 3
ROZDZIAŁ 1. Kluczowe elementy komunikacji usług na przykładzie Stacji Kontroli Pojazdów 7
ROZDZIAŁ 2. Telefoniczne umówienie wizyty 14
ROZDZIAŁ 3. Przyjęcie klienta, część 1 21
ROZDZIAŁ 4. Przyjęcie klienta, część 2 30
ROZDZIAŁ 5. Naprawa 38
ROZDZIAŁ 6. Wydanie samochodu 44
ROZDZIAŁ 7. Kontakty po usłudze i załatwianie reklamacji 52
Kup Teraz! Ilustrowany proces obsługi klienta w warsztacie samochodowym. Komiks
Spis treści