TAJEMNICA NAJLEPSZEGO NARZĘDZIA MARKETINGOWEGO

    Tajemnica najlepszego narzędzia marketingowego oraz... obsługa klienta w warsztacie samochodowym. Jak odpowiednio przyjąć klienta w warsztacie samochodowym? Co należy zrobić, aby wszystkie etapy od umówienia wizyty po kontakt po wykonaniu usługi przeprowadzić w sposób profesjonalny i wydajny?

    Produkt archiwalny

    Koszt wysyłki od: 7,00 zł

    • Wysyłka GRATIS

      Zrob zakupy za 275,00 zł a wysyłkę masz GRATIS

    • Dostawa do krajów EU

      Paczki wysyłamy również do krajów Unii Europejskiej

    Opis

    TAJEMNICA NAJLEPSZEGO NARZĘDZIA MARKETINGOWEGO ORAZ...
    OBSŁUGA KLIENTA W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM
    Jak odpowiednio przyjąć klienta w warsztacie samochodowym? Co należy zrobić, aby wszystkie etapy od umówienia wizyty po kontakt po wykonaniu usługi przeprowadzić w sposób profesjonalny i wydajny?
     

    Na te i inne pytania odpowie Maciej Matczak, założyciel firmy Motomarketing.pl, w książce pod tytułem: „Tajemnica najlepszego narzędzia marketingowego oraz... obsługa klienta w warsztacie samochodowym.” Postępowanie według opisanych w niej zasad umożliwi wykorzystanie potencjału handlowego klienta w sposób korzystny zarówno dla serwisu, jak i dla właściciela pojazdu.

    Tajemnica najlepszego narzędzia marketingowego oraz... obsługa klienta w warsztacie samochodowym to pierwsze i jedyne na rynku opracowanie:

    • przedstawiające narzędzie pozwalające na proste i tanie pozyskiwanie zleceń w warsztacie samochodowym; skuteczność tego narzędzia można sprawdzić w stu procentach (w przeciwieństwie np. do reklamy), i jest ono prawie darmowe, wymaga niewiele – tylko właściwej organizacji pracy przy jego stosowaniu;
    • ukazujące krok po kroku proces obsługi klienta, właściwy pod względem jakościowym i handlowym; od rozmowy przez telefon, przez przyjęcie, naprawę i wydanie pojazdu, do kontaktu po naprawie.

    Tematyka obsługi klienta oraz informacje o najlepszym narzędziu marketingowym pojawiły się w tej samej publikacji, gdyż narzędzie to jest najskuteczniejsze wtedy, gdy cały proces obsługi klienta przebiega właściwie.

    Dowiedz się co należy zrobić, a czego unikać w kontaktach z klientem, krok po kroku. Nie tylko w samej obsłudze, ale również w działaniach handlowych: cenowych, merchandisingowych i innych, na każdym z etapów obsługi: od umówienia wizyty po kontakt po usłudze. Weź do ręki książkę i z marszu wprowadzaj przedstawione rozwiązania.

    Postępowanie według opisanych zasad umożliwi wykorzystanie potencjału handlowego klienta w sposób całkowicie uczciwy i korzystny zarówno dla serwisu, jak i dla właściciela pojazdu. Usłysz, jak klient dziękuje Ci za to, że troszczysz się o jego samochód. Niech będzie Ci wdzięczny i zadowolony zostawia pieniądze. Do tego potrzebne jest tylko... najlepsze narzędzie marketingowe.

    Poczuj, jak pieniądze, które wydawałeś na inne narzędzia marketingowe, przestają wypływać Ci z kieszeni, bo nie musisz już np. płacić tyle, co dotej pory, za reklamę lub promocje.

    Pozycja przeznaczona jest zarówno dla menedżerów oraz właścicieli jak i pracowników obsługi, a nawet dla mechaników kontaktujących się klientem. Wraz z wydaną w 2006 r. pozycją Jak zdobyć i utrzymać klienta w warsztacie samochodowym. Podręcznik marketingu serwisowego, jest narzędziem, którego można użyć w celu budowania standardów, polepszania jakości obsługi w serwisach samochodowych różnej specjalizacji oraz do zwiększania swoich przychodów prostymi metodami.

    Wprowadź w swojej firmie opisywane w książce narzędzie. Oprócz tego skorzystaj z rad, co robić w trakcie obsługi klienta. Zarabiaj w ten sposób łatwo i przyjemnie. Klienci też będą zadowoleni. Zobacz, jakie to proste.

    Korzyści ze stosowania książki:

    • tańsze i prostsze zdobywanie zleceń,
    • usatysfakcjonowanie i przywiązanie klienta dzięki lepszej obsłudze oraz
    • umiejętności dobrania właściwej dla niego oferty,
    • poprawienie obsługi, a przez to możliwość zwiększenia obrotów i zysków.

    Odbiorcy książki:

    • właściciele i zarządzający serwisami samochodowymi: autoryzowanymi, sieciowymi, mniejszymi warsztatami niezależnymi; szefowie serwisów, a nawet salonów samochodowych,
    • pracownicy warsztatów zajmujący się obsługą klienta,
    • mechanicy biorący udział w procesie naprawy i kontaktu z klientem,
    • pracownicy marketingu firm mających w swojej ofercie usługi warsztatowe oraz marketingowcy hurtowni motoryzacyjnych,
    • pracownicy central marek samochodowych, sieci serwisowych, firm produkujących i dystrybuujących części zamienne, opony, płyny i akcesoria, współpracujący z warsztatami, zajmujący się marketingiem usług i produktów, organizacją i wspieraniem działań warsztatów,
    • osoby studiujące dziedziny związane z zarządzaniem i marketingiem usług motoryzacyjnych oraz z innych powodów interesujący się marketingiem serwisu.

    Spis treści

    Spis treści:

    WSTĘP 7

    1. WPROWADZENIE DO OBSŁUGI KLIENTA
    Dlaczego usługa jest inna? 9
    Rola pracowników i sprzedaży osobistej 12
    Od kogo i od czego zależy sukces handlowy serwisu? 12
    Rola sprzedaży osobistej 13
    Postrzeganie jakości przez klienta 14
    Postrzeganie jakości w szybkim serwisie 15

    2. UMÓWIENIE WIZYTY I PRZYGOTOWANIE DO PRZYJĘCIA KLIENTA
    Umówienie wizyty 21
    Rozmowa przez telefon 21
    Czynności do podjęcia przy umawianiu klienta na wizytę 25
    Planowanie prac 26

    3. PRZYJĘCIE KLIENTA
    Główne czynności przy przyjęciu klienta 31
    Dodatkowe wskazówki 35
    Działania związane z czasem oczekiwania 35
    Istotne dowody materialne przy przyjęciu klienta 38
    Działania cenowe przy przyjęciu klienta 38
    Działania merchandisingowe w trakcie pobytu klienta 39

    4. NAPRAWA
    Główne czynności podczas naprawy 41
    Dodatkowe wskazówki 44
    Działania związane z czasem oczekiwania w trakcie naprawy 44
    Istotne dowody materialne w trakcie naprawy 46
    Działania cenowe w trakcie naprawy 46

    5. WYDANIE SAMOCHODU
    Główne czynności przy wydaniu samochodu 47
    Dodatkowe wskazówki 50
    Istotne dowody materialne podczas wydania samochodu50
    Działania cenowe 50

    6. NAJLEPSZE NARZĘDZIE MARKETINGOWE
    Idea marketingu w warsztacie 51
    Narzędzie – konstrukcja 53
    Opis użycia 58

    7. KONTAKTY POSPRZEDAŻNE
    Kontakty ze strony serwisu 65
    Telefon po naprawie 65
    Obsługa reklamacji 66
    Załatwianie reklamacji 66
    Wyrażanie opinii przez klientów 69
    Ankieta jakościowa 71
    Inne rodzaje badań 76