AUTOELEKTRO 198 (Układ elektryczny samochodu ALFA GT część 2)

    • Wydawnictwo: AutoElektro
    • Autor: Praca zbiorowa
    • Ilość stron: 32
    • Okładka: broszurowa
    • Format: 298 x 205mm
    • Rok wydania: 2017
    • Język: polski

    UKŁAD ELEKTRYCZNY SAMOCHODU ALFA GT (część 2) - Autoelektro nr 198 Miesięcznik dla warsztatów branży samochodowej z informacjami szeroko rozumianej elektryki, elektroniki i wyposażeniu warsztatu samochodowego. W tym numerze znajdziemy informacje: BMW 750i F01 V8 2008 usterka w obwodzie magistrali BSB, Program AVA " Autonomous Vehical for All" grupa PSA, zasady pracy szerokopasmowego czujnika tlenu typu LSU4.x Bosch, funkcja DASHBOARD w oprogramowaniu diagnostycznym TEXA CAR

    Produkt archiwalny

    Koszt wysyłki od: 7,00 zł

    • Wysyłka GRATIS

      Zrob zakupy za 275,00 zł a wysyłkę masz GRATIS

    • Dostawa do krajów EU

      Paczki wysyłamy również do krajów Unii Europejskiej

    Opis

    UKŁAD ELEKTRYCZNY SAMOCHODU ALFA GT (część 2)
    AUTOELEKTRO 198
    Miesięcznik dla warsztatów branży samochodowej z informacjami szeroko rozumianej elektryki, elektroniki i wyposażeniu warsztatu samochodowego

    W numerze 198 miesięcznika znajdziemy między innymi opisy i schemat samochodu część 2 (część 1 w autoelektro 197):

    Alfa GT
       - silniki benzynowe 1.8 TS, 2.0 JTS oraz 3.2 VS
       - silnik Diesla 1.9 JTD 16V

    Marek Pachowiak
    Z praktyki warsztatowej
    BMW 750i F01 V8, rok produkcji 2008 - usterka w obwodzie magistrali BSD
    -
    Objawy zgłoszonej nieprawności
    - Historia usterki
    - Przebieg czynności diagnostycznych

    mgr inż. Stefan Myszkowski
    Szerokopasmowe czujniki tlenu - cześć 5
    Zasada pracy szerokopasmowego czujnika tlenu LSU4.x firmy Bosch
    - Zasada pracy układu regulacyjnego, szerokopasmowego czujnika tlenu
    - Zasada okreslenia składu mieszanki stechiometrycznej (λ = 1)
    - Zasada określania składu mieszanki bogatej (λ < 1)

    Nowości
    Grupa PSA - Program AVA "AutonomousVehicle for All"


    Układ elektryczny samochodu (część 2):
    Alfa GT silniki benzynowe 1,8 TS / 2,0 JTS oraz 3,2 VS silniki Diesla 1,9 JTD 16V
     - Schemat elektryczny : Podnośniki szyb
     - Schemat elektryczny : Regulacja wysokości świateł zwykłych i na kseonon
     - Schemat elektryczny : Asystent parkowania
     - Schemat elektryczny : Ogrzewanie foteli
     - Schemat elektryczny : Przystosowanie do telefonu komórkowego
     - Schemat elektryczny : Układ klimatyzacji sterowany ręcznie
     - Schemat elektryczny : Radio samochodowe (instalacja BOSE)
     - Schemat elektryczny : Radio samochodowe z wbudowanym radiotelefonem
     - Schemat elektryczny : Tablica przyrządów
     - Schemat elektryczny : Automatyczny dwustrefowy układ klimatyzacji
     - Schemat elektryczny : Załączanie sprężarki
     - Schemat elektryczny : Układ przeciwwłamaniowy
     - Schemat elektryczny : ABS - VDC
     - Schemat elektryczny : Poduszki powietrzne
     - Schemat elektryczny : Rozruch i ładowanie przy zrobotyzowanej sekwencyjnej skrzyni biegów i silniku 2,0 JTS
     - Schemat elektryczny : Złącze OBDII
     - Schemat elektryczny : Zrobotyzowana sekwencyjna skrzynia biegów (z silnikiem 2,0JTS)
     - Schemat elektryczny : Tempomat (Cruise Control)
     - Schemat elektryczny : Chłodzenie silników 1,8 TS -2,0 JTS - 1,9 JTD 16V - 3,2V6
     - Schemat elektryczny : Zarządzanie silnikiem 1,8 TS
     - Schemat elektryczny : Zarządzanie silnikiem 2,0 JTS
     - Schemat elektryczny : Zarządzanie silnikiem 3,2 V6
     - Schemat elektryczny : Zarządzanie silnikiem 1,9 JTD 16V
     Wykaz elementów składowych Alfa GT

    SEDRIC - nowy rodzaj indywidualnej mobilności

    Nowości
    TEXA POLAND

    Spis treści