AUTOELEKTRO 198 (Układ elektryczny samochodu ALFA GT część 2)
- Wydawnictwo: AutoElektro
- Autor: Praca zbiorowa
- Ilość stron: 32
- Okładka: broszurowa
- Format: 298 x 205mm
- Rok wydania: 2017
- Język: polski
UKŁAD ELEKTRYCZNY SAMOCHODU ALFA GT (część 2) - Autoelektro nr 198 Miesięcznik dla warsztatów branży samochodowej z informacjami szeroko rozumianej elektryki, elektroniki i wyposażeniu warsztatu samochodowego. W tym numerze znajdziemy informacje: BMW 750i F01 V8 2008 usterka w obwodzie magistrali BSB, Program AVA " Autonomous Vehical for All" grupa PSA, zasady pracy szerokopasmowego czujnika tlenu typu LSU4.x Bosch, funkcja DASHBOARD w oprogramowaniu diagnostycznym TEXA CAR
Produkt archiwalny
Koszt wysyłki od: 7,00 zł
- PayU
- PayPal
- Przelewy24
- Visa
- MasterCard
- GooglePay
- Blik
- ApplePay
-
Wysyłka GRATIS
Zrob zakupy za 275,00 zł a wysyłkę masz GRATIS
-
Dostawa do krajów EU
Paczki wysyłamy również do krajów Unii Europejskiej
Opis
UKŁAD ELEKTRYCZNY SAMOCHODU ALFA GT (część 2)
AUTOELEKTRO 198
Miesięcznik dla warsztatów branży samochodowej z informacjami szeroko rozumianej elektryki, elektroniki i wyposażeniu warsztatu samochodowego
W numerze 198 miesięcznika znajdziemy między innymi opisy i schemat samochodu część 2 (część 1 w autoelektro 197):
Alfa GT
- silniki benzynowe 1.8 TS, 2.0 JTS oraz 3.2 VS
- silnik Diesla 1.9 JTD 16V
Marek Pachowiak
Z praktyki warsztatowej
BMW 750i F01 V8, rok produkcji 2008 - usterka w obwodzie magistrali BSD
- Objawy zgłoszonej nieprawności
- Historia usterki
- Przebieg czynności diagnostycznych
mgr inż. Stefan Myszkowski
Szerokopasmowe czujniki tlenu - cześć 5
Zasada pracy szerokopasmowego czujnika tlenu LSU4.x firmy Bosch
- Zasada pracy układu regulacyjnego, szerokopasmowego czujnika tlenu
- Zasada okreslenia składu mieszanki stechiometrycznej (λ = 1)
- Zasada określania składu mieszanki bogatej (λ < 1)
Nowości
Grupa PSA - Program AVA "AutonomousVehicle for All"
Układ elektryczny samochodu (część 2):
Alfa GT silniki benzynowe 1,8 TS / 2,0 JTS oraz 3,2 VS silniki Diesla 1,9 JTD 16V
- Schemat elektryczny : Podnośniki szyb
- Schemat elektryczny : Regulacja wysokości świateł zwykłych i na kseonon
- Schemat elektryczny : Asystent parkowania
- Schemat elektryczny : Ogrzewanie foteli
- Schemat elektryczny : Przystosowanie do telefonu komórkowego
- Schemat elektryczny : Układ klimatyzacji sterowany ręcznie
- Schemat elektryczny : Radio samochodowe (instalacja BOSE)
- Schemat elektryczny : Radio samochodowe z wbudowanym radiotelefonem
- Schemat elektryczny : Tablica przyrządów
- Schemat elektryczny : Automatyczny dwustrefowy układ klimatyzacji
- Schemat elektryczny : Załączanie sprężarki
- Schemat elektryczny : Układ przeciwwłamaniowy
- Schemat elektryczny : ABS - VDC
- Schemat elektryczny : Poduszki powietrzne
- Schemat elektryczny : Rozruch i ładowanie przy zrobotyzowanej sekwencyjnej skrzyni biegów i silniku 2,0 JTS
- Schemat elektryczny : Złącze OBDII
- Schemat elektryczny : Zrobotyzowana sekwencyjna skrzynia biegów (z silnikiem 2,0JTS)
- Schemat elektryczny : Tempomat (Cruise Control)
- Schemat elektryczny : Chłodzenie silników 1,8 TS -2,0 JTS - 1,9 JTD 16V - 3,2V6
- Schemat elektryczny : Zarządzanie silnikiem 1,8 TS
- Schemat elektryczny : Zarządzanie silnikiem 2,0 JTS
- Schemat elektryczny : Zarządzanie silnikiem 3,2 V6
- Schemat elektryczny : Zarządzanie silnikiem 1,9 JTD 16V
Wykaz elementów składowych Alfa GT
SEDRIC - nowy rodzaj indywidualnej mobilności
Nowości
TEXA POLAND
AUTOELEKTRO 198
Miesięcznik dla warsztatów branży samochodowej z informacjami szeroko rozumianej elektryki, elektroniki i wyposażeniu warsztatu samochodowego
W numerze 198 miesięcznika znajdziemy między innymi opisy i schemat samochodu część 2 (część 1 w autoelektro 197):
Alfa GT
- silniki benzynowe 1.8 TS, 2.0 JTS oraz 3.2 VS
- silnik Diesla 1.9 JTD 16V
Marek Pachowiak
Z praktyki warsztatowej
BMW 750i F01 V8, rok produkcji 2008 - usterka w obwodzie magistrali BSD
- Objawy zgłoszonej nieprawności
- Historia usterki
- Przebieg czynności diagnostycznych
mgr inż. Stefan Myszkowski
Szerokopasmowe czujniki tlenu - cześć 5
Zasada pracy szerokopasmowego czujnika tlenu LSU4.x firmy Bosch
- Zasada pracy układu regulacyjnego, szerokopasmowego czujnika tlenu
- Zasada okreslenia składu mieszanki stechiometrycznej (λ = 1)
- Zasada określania składu mieszanki bogatej (λ < 1)
Nowości
Grupa PSA - Program AVA "AutonomousVehicle for All"
Układ elektryczny samochodu (część 2):
Alfa GT silniki benzynowe 1,8 TS / 2,0 JTS oraz 3,2 VS silniki Diesla 1,9 JTD 16V
- Schemat elektryczny : Podnośniki szyb
- Schemat elektryczny : Regulacja wysokości świateł zwykłych i na kseonon
- Schemat elektryczny : Asystent parkowania
- Schemat elektryczny : Ogrzewanie foteli
- Schemat elektryczny : Przystosowanie do telefonu komórkowego
- Schemat elektryczny : Układ klimatyzacji sterowany ręcznie
- Schemat elektryczny : Radio samochodowe (instalacja BOSE)
- Schemat elektryczny : Radio samochodowe z wbudowanym radiotelefonem
- Schemat elektryczny : Tablica przyrządów
- Schemat elektryczny : Automatyczny dwustrefowy układ klimatyzacji
- Schemat elektryczny : Załączanie sprężarki
- Schemat elektryczny : Układ przeciwwłamaniowy
- Schemat elektryczny : ABS - VDC
- Schemat elektryczny : Poduszki powietrzne
- Schemat elektryczny : Rozruch i ładowanie przy zrobotyzowanej sekwencyjnej skrzyni biegów i silniku 2,0 JTS
- Schemat elektryczny : Złącze OBDII
- Schemat elektryczny : Zrobotyzowana sekwencyjna skrzynia biegów (z silnikiem 2,0JTS)
- Schemat elektryczny : Tempomat (Cruise Control)
- Schemat elektryczny : Chłodzenie silników 1,8 TS -2,0 JTS - 1,9 JTD 16V - 3,2V6
- Schemat elektryczny : Zarządzanie silnikiem 1,8 TS
- Schemat elektryczny : Zarządzanie silnikiem 2,0 JTS
- Schemat elektryczny : Zarządzanie silnikiem 3,2 V6
- Schemat elektryczny : Zarządzanie silnikiem 1,9 JTD 16V
Wykaz elementów składowych Alfa GT
SEDRIC - nowy rodzaj indywidualnej mobilności
Nowości
TEXA POLAND
Spis treści