VOLKSWAGEN KAFER (VW typ 1) KSIĄŻKA NAPRAW I OBSŁUGI
- Wydawnictwo: Wydawnictwa Komunikacji i Łączności
- Typ nośnika: Książka
- Język wydania: Polski
Volkswagen Käfer (VW typ 1) i Transporter (VW typ 2) od modeli 1968. Poradnik serii Eksploatacja i naprawy samochodów dla mechaników i użytkowników samochodów osobowych marki VW. Książka zawiera szczegółowe dane techniczne, opisy wersji wyposażenia, zasadę działania i budowę poszczególnych zespołów, opisy prostych napraw.
Produkt archiwalny
Koszt wysyłki od: 7,00 zł
- PayU
- PayPal
- Przelewy24
- Visa
- MasterCard
- GooglePay
- Blik
- ApplePay
-
Wysyłka GRATIS
Zrob zakupy za 275,00 zł a wysyłkę masz GRATIS
-
Dostawa do krajów EU
Paczki wysyłamy również do krajów Unii Europejskiej
Opis
VOLKSWAGEN KAFER (VW typ 1) I VOLKSWAGEN TRANSPORTER (VW typ 2)
Książka serwisowa serii Eksploatacja i naprawy samochodów
Modele samochodów produkowane od 1968 roku
Czy chcesz wiedzieć jak naprawić samochód Volkswagen Käfer i VW Transporter?
Bogato ilustrowany, fachowy poradnik poświęcony obsłudze i naprawie samochodów osobowych
VW Käfer - VW typ 1 w wersjach VW 1200, VW 1200 L, VW 1300, VW 1300 L, VW 1500, VW 1500 L, VW 1302, VW 1302 S, VW 1303, VW 1303 A, VW 1303 L, VW 1303 LS, VW 1303 S, VW 1303 T, VW 1303 TL, VW Jeans i VW Big Bug,
z nadwoziami limuzyna i kabriolet
oraz Volkswagen Transporter - VW typ 2 (nadwozia: furgon - VW Transporter, mikrobus - VW Bus, towarowo-osobowy - VW Kombi, skrzyniowy - VW Pick-up i pochodne),
produkowanych od sierpnia 1967 roku z silnikami benzynowymi 1,2; 1,3; 1,5; 1,6; 1,7; 1,8 oraz 2,0 dm3, z mechanicznymi, półautomatycznymi i automatycznymi skrzynkami przekładniowymi.
Spis treści
Spis treści:
WIADOMOŚCI WSTĘPNE
Opis modeli
Identyfikacja samochodu
Eksploatacja samochodu
1. SILNIK
1.1. Charakterystyka techniczna
1.2. Obsługa i naprawa
1.2.1. Naprawy nie wymagające wymontowania silnika
1.2.2. Wymontowanie i zamontowanie silnika
1.2.3. Rozkładanie silnika
1.2.4. Składanie silnika
1.2.5. Układ smarowania
1.2.6. Układ chłodzenia
1.2.7. Układ zasilania
1.2.8. Układ zapłonowy
2. SPRZĘGŁO
2.1. Charakterystyka techniczna
2.2. Obsługa i naprawa
3. SKRZYNKA PRZEKŁADNIOWA
3.1. Charakterystyka techniczna
3.2. Obsługa i naprawa
3.2.1. Wymontowanie i zamontowanie skrzynki przekładniowej
3.2.2. Naprawa skrzynki biegów
3.2.3. Naprawa przekładni głównej z mechanizmem różnicowym
4. PÓŁOSIE NAPĘDOWE
4.1. Charakterystyka techniczna
4.2. Obsługa i naprawa
5. OŚ PRZEDNIA
5.1. Charakterystyka techniczna 140
5.2. Obsługa i naprawa 140
6. UKŁAD KIEROWNICZY
6.1. Charakterystyka techniczna 149
6.2. Obsługa i naprawa 150
7. ZAWIESZENIE PRZEDNIE I TYLNE
7.1. Charakterystyka techniczna 157
7.2. Obsługa i naprawa 160
7.2.1. Zawieszenie przednie 160
7.2.2. Zawieszenie tylne 167
8. PIASTY KÓŁ I UKŁAD HAMULCOWY
8.1. Charakterystyka techniczna
8.2. Obsługa i naprawa
8.2.1. Piasty kół przednich
8.2.2. Piasty kół tylnych
8.2.3. Układ hamulcowy
9. WYPOSAŻENIE ELEKTRYCZNE
9.1. Charakterystyka techniczna
9.2. Obsługa i naprawa
10. DANE OGÓLNE
11. ZMIANY KONSTRUKCYJNE OD SIERPNIA 1972
11.1. Opis ogólny
11.2. Silnik
11.3. Sprzęgło
11.4. Mechaniczna skrzynka przekładniowa
11.5. Półautomatyczna skrzynka przekładniowa
11.6. Automatyczna skrzynka przekładniowa
11.7. Półosie napędowe
11.8. Oś przednia
11.9. Układ kierowniczy
11.10. Zawieszenie przednie i tylne
11.11. Piasty kół i układ hamulcowy
11.12. Wyposażenie elektryczne
11.13. Dane ogólne