- NOWOŚĆ
- Promocja -9%
VW GOLF II 1.3 HZ 37kW GAŹNIK SOLEX BENZYNA OBSŁUGA I NAPRAWA
- Wydawnictwo: Wydawnictwo AUTO
- Ilość stron: 320
- Okładka: miękka
- Format: A4
- Język: polski
- Typ nośnika: Książka
- Język wydania: Polski
- Seria wydawnicza: Obsługa i naprawa
- Typ pojazdu: Samochody osobowe
- Marka pojazdu: Volkswagen
VW Golf II z silnikiem benzynowym 1,3 HZ 37kW (gaźnik Solex) Poradnik serii Obsługa i naprawa dla mechaników i użytkowników samochodów osobowych marki VW Golf 2. Opisy napraw uzupełniono danymi technicznymi i eksploatacyjnymi Jestem na allegro
Dostępna ilość:
Realizacja zamówienia:
Wysyłka w ciągu 24h
Koszt wysyłki od: 7,00 zł
- PayU
- PayPal
- Przelewy24
- Visa
- MasterCard
- GooglePay
- Blik
- ApplePay
-
Wysyłka GRATIS
Zrob zakupy za 275,00 zł a wysyłkę masz GRATIS
-
Dostawa do krajów EU
Paczki wysyłamy również do krajów Unii Europejskiej
Opis
VOLKSWAGEN GOLF II 1.1/1.3/1.6D/1.6TD. Obsługa i naprawa
Książka napraw i instrukcja obsługi samochodu
Czy chcesz wiedzieć jak naprawić samochód VW Golf 2?
W książce opisano obsługę i naprawę samochodów osobowych Volkswagen Golf II, wyposażonych w:
silniki benzynowe, produkowane od sierpnia 1986 roku,
o pojemnościach:
1,1 dm3 (stosowane również w samochodach VW Polo i Trabant 1,1)
1,3 dm3 (stosowane również w samochodach VW Jetta i Wartburg 1,3) - HZ o mocy 37 kW (gaźnik Solex 1 B 3 lub Weber 32 TLA),
1.3 dm3 MH o mocy 40 kW (gaźnik Pierburg 2 E 2),
1.3 dm3 NU o mocy 37 kW (gaźnik Pierburg 2 E 2),
1.3 dm3 NZ o mocy 40 kW (układ wtryskowy Digijet z katalizatorem),
1.3 dm3 RC o mocy 37 kW (układ wtryskowy Digijet z katalizatorem),
1.3 dm3 SC o mocy 47 kW (układ wtryskowy Digijet bez katalizatora);
o pojemnościach:
1,1 dm3 (stosowane również w samochodach VW Polo i Trabant 1,1)
1,3 dm3 (stosowane również w samochodach VW Jetta i Wartburg 1,3) - HZ o mocy 37 kW (gaźnik Solex 1 B 3 lub Weber 32 TLA),
1.3 dm3 MH o mocy 40 kW (gaźnik Pierburg 2 E 2),
1.3 dm3 NU o mocy 37 kW (gaźnik Pierburg 2 E 2),
1.3 dm3 NZ o mocy 40 kW (układ wtryskowy Digijet z katalizatorem),
1.3 dm3 RC o mocy 37 kW (układ wtryskowy Digijet z katalizatorem),
1.3 dm3 SC o mocy 47 kW (układ wtryskowy Digijet bez katalizatora);
silniki wysokoprężne, produkowane od sierpnia 1983 roku,
o pojemności:
1,6 dm3 (stosowane również w samochodach VW Jetta i VW Passat 82-86) - JP o mocy 40 kW i
1.6 dm3 JR o mocy 51 kW z turbodoładowaniem.
o pojemności:
1,6 dm3 (stosowane również w samochodach VW Jetta i VW Passat 82-86) - JP o mocy 40 kW i
1.6 dm3 JR o mocy 51 kW z turbodoładowaniem.
Opisy napraw uzupełniono danymi technicznymi i regulacyjnymi, tablicą momentów dokręcania połączeń oraz schematami elektrycznymi.
Obsługa i naprawa to seria poradników stanowiących pomoc podczas napraw samochodów osobowych i dostawczych. Opisano zarówno proste naprawy, możliwe do wykonania dla każdego, jak i bardziej skomplikowane, wymagające doświadczenia i wiedzy fachowej. W każdej książce zamieszczono dane techniczne i eksploatacyjne oraz szczegółowe opisy napraw zespołów i podzespołów opisywanych pojazdów. Wiele pozycji serii powstało we współpracy ze szwajcarską oficyną "Bucheli Verlag", znaną od lat z wydawania fachowych i bardzo szczegółowych "Instrukcji napraw" (seria "Reparaturanleitung").
Spis treści
1. WSTĘP
1.1 DANE TECHNICZNE
Opis samochodów
Dane identyfikacyjne
Charakterystyka techniczna
Momenty dokręcania
1.2. INFORMACJE DLA UŻYTKOWNIKA
Ogólne wskazówki przeprowadzania napraw
Prawidłowe podnoszenie samochodu
2. VOLKSWAGEN GOLF 2 - SILNIKI 1,1 ORAZ 1,3
2.1. DEMONTAŻ SILNIKA
Wymontowanie i wmontowanie silnika gaźnikowego
Wymontowanie i wmontowanie silnika zasilanego wtryskowo
Rozłączanie silnika i skrzyni biegów
Ustawianie zawieszenia silnika i skrzyni biegów
Rozbiórka silnika
Składanie silnika
2.2. GŁOWICA
Wymontowanie głowicy z silnika w pojeździe
Rozbiórka głowicy
Naprawa głowicy
Składanie głowicy
Zamontowanie głowicy
Sprawdzanie popychaczy zaworów
Wymiana uszczelki wałka rozrządu
2.3. TŁOKI I KORBOWODY
Wymontowanie z silnika
Pomiar średnicy cylindrów
Sprawdzanie tłoków i korbowodów
Składanie tłoka i korbowodu
Wbudowanie tłoków i korbowodów
2.4. KADŁUB SILNIKA
2.5. WAŁ KORBOWY I PANEWKI GŁÓWNE
Wymontowanie wału korbowego
Sprawdzanie wału korbowego
Zakładanie wału korbowego
Wymiana pierścieni uszczelniających wału korbowego
Wymiana koła zamachowego
2.6. ROZRZĄD
Wymiana paska zębatego
Sprawdzanie i ustawianie rozrządu
Wymiana wałka rozrządu (silnik w pojeździe)
2.7. SMAROWANIE
Wymiana miski olejowej
Wymiana pompy oleju
Naprawa pompy oleju
Wymiana filtra oleju
Sprawdzanie ciśnienia oleju
2.8. CHŁODZENIE
Wymiana płynu chłodzącego
Sprawdzanie chłodnicy
Wymiana chłodnicy
Sprawdzanie wentylatora chłodnicy
Sprawdzanie czujnika temperatury
Wymiana pompy płynu chłodzącego
Naprawa pompy płynu chłodzącego
Regulacja naciągu paska klinowego
Wymiana termostatu
Naprawa układu nagrzewania
2.9. GAŹNIK SOLEX 1B3
Wymiana gaźnika
Rozbiórka gaźnika
Regulacja gaźnika
2.10. GAŹNIK WEBER TLA
Rozbiórka gaźnika
Regulacja gaźnika
2.11. GAŹNIK PIERBURG 2E3
Rozbiórka gaźnika
Regulacja gaźnika
Regulacja ciągła „gazu”
2.12. POMPA PALIWA I FILTRY
Wymiana pompy paliwa
Wymiana filtra powietrza
Wymiana filtra paliwa
2.13. UKŁAD WTRYSKOWY BENZYNY
Regulacja biegu jałowego
Sprawdzanie układu wtryskowego
Wymiana filtra powietrza
2.14. UKŁAD ZAPŁONOWY
Wymiana rozdzielacza zapłonu
Naprawa rozdzielacza zapłonu
Ustawianie zapłonu
Sprawdzanie cewki zapłonowej
Sprawdzanie regulatorów rozdzielacza zapłonu
Obsługa świec zapłonowych
2.15. UKŁAD WYDECHOWY
Wymiana kolektora wydechowego
Wymiana rury wydechowej
3. VOLKSWAGEN GOLF 2 - SILNIK 1,6 DIESEL, TURBODIESEL
3.1. DEMONTAŻ SILNIKA
Wymontowanie i wmontowanie silnika
Rozbiórka silnika
Składanie silnika
3.2. GŁOWICA
Wymontowanie głowicy z silnika w pojeździe
Rozbiórka głowicy
Naprawa głowicy
Składanie głowicy
Zamontowanie głowicy
3.3. TŁOKI I KORBOWODY
Wymontowanie z silnika
Sprawdzanie tłoków i korbowodów
Składanie tłoka i korbowodu
Wbudowanie tłoków i korbowodów
3.4. WAŁ KORBOWY I PANEWKI GŁÓWNE
Pomiar luzu osiowego
Wymontowanie wału korbowego
Wymiana pierścieni uszczelniających wału korbowego
Sprawdzanie wału korbowego
Zakładanie wału korbowego
3.5. KADŁUB SILNIKA
3.6. KOŁO ZAMACHOWE
3.7. WAŁEK POŚREDNI
Wymiana wałka pośredniego
3.8. NAPĘD AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW
3.9. ROZRZĄD
Wymiana paska zębatego
Wymiana wałka rozrządu
Wymiana uszczelniacza wałka rozrządu
Regulacja luzu zaworów
3.10. SMAROWANIE
Wymiana miski olejowej
Wymiana pompy oleju
Naprawa pompy oleju
Wymiana filtra oleju
Wymiana chłodnicy oleju
Sprawdzanie ciśnienia oleju
3.11. CHŁODZENIE
Wymiana płynu chłodzącego
Sprawdzanie chłodnicy
Wymiana chłodnicy
Sprawdzanie wentylatora i czujnika temperatury
Sprawdzanie czujnika poziomu płynu
Wymiana pompy płynu chłodzącego
Naprawa pompy płynu chłodzącego
Regulacja naciągu paska klinowego
Wymiana termostatu
3.12. ZASILANIE
Obsługa filtra paliwa
Wymiana pompy wtryskowej
Sprawdzanie i regulacja początku tłoczenia
Regulacja cięgna „gazu”
Regulacja urządzenia rozruchowego
Regulacja prędkości obrotowej biegu jałowego
Regulacja maksymalnej prędkości obrotowej
Wymiana wtryskiwaczy
3.13. TURBOSPRĘŻARKA
Wymiana turbosprężarki
Sprawdzanie turbosprężarki
Wymiana kolektora wydechowego
3.14. ŚWIECE ŻAROWE
3.15. UKŁAD WYDECHOWY
Wymiana kolektora wydechowego
Wymiana rury wydechowej
4. UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU VOLKSWAGEN GOLF II
4.1. SPRZĘGŁO (SILNIKI 1,1 ORAZ 1,3)
Wymiana sprzęgła
Wymiana linki sprzęgła
Wymiana łożyska wyciskowego
4.2. SPRZĘGŁO (SILNIK 1,6 D)
Wymiana sprzęgła
Wymiana linki sprzęgła
4.3. SKRZYNIA 4-BIEGOWA (SILNIKI 1,1 ORAZ 1,3)
Wymiana skrzyni biegów
Rozbiórka skrzyni biegów
Składanie skrzyni biegów
Naprawa przekładni głównej i mechanizmu różnicowego
Wymiana mechanizmu zmiany biegów
4.4. SKRZYNIA 5-BIEGOWA (SILNIKI 1,1 ORAZ 1,3)
Wymiana skrzyni biegów
Rozbiórka skrzyni biegów
Składanie skrzyni biegów
Rozbiórka mechanizmu różnicowego
Ustawianie mechanizmu zmiany biegów
4.5. SKRZYNIA 4-BIEGOWA (SILNIK 1,6 D)
Wymiana skrzyni biegów
Rozbiórka skrzyni biegów
Składanie skrzyni biegów
Regulacja skrzyni biegów
Wymiana i ustawianie mechanizmu zmiany biegów
4.6. SKRZYNIA 5-BIEGOWA (SILNIK 1,6 D)
Wymiana skrzyni biegów
Rozbiórka skrzyni biegów
Składanie skrzyni biegów
Regulacja skrzyni biegów
Ustawianie mechanizmu zmiany biegów
Sprawdzanie poziomu oleju
4.7. AUTOMATYCZNA SKRZYNIA BIEGÓW (SILNIK 1,6 D)
Sprawdzanie poziomu oleju
Wymiana oleju
Regulacja urządzenia podciśnieniowego
Wymiana skrzyni biegów
4.8. PÓŁOSIE NAPĘDOWE
Wymiana półosi napędowej
Wymiana wewnętrznego przegubu półosi
Wymiana zewnętrznego przegubu półosi
Wymiana tłumika drgań
5. UKŁAD KIEROWNICZY VOLKSWAGEN GOLF 2
5.1. PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA
Wymiana przekładni kierowniczej
Regulacja luzu przekładni kierowniczej
5.2. KOLUMNA KIEROWNICY
Wymiana kolumny
Wymiana wałka pośredniego
5.3. DRĄŻKI KIEROWNICZE
Wymiana drążka kierowniczego
Ustawianie kół przednich
5.4. PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA ZE WSPOMAGANIEM
Wymiana przekładni kierowniczej
Wymiana drążka kierowniczego
Wymiana płynu w przekładni
Regulacja luzu przekładni kierowniczej
Regulacja nacisku paska klinowego
6. ZAWIESZENIE VOLKSWAGEN GOLF II
6.1. ZAWIESZENIE PRZEDNIE
Wymiana zespołu zawieszenia
Rozbiórka zespołu zawieszenia
Naprawa zespołu zawieszenia
Składanie zespołu zawieszenia
Wymiana elementów zawieszenia
6.2. ZAWIESZENIE TYLNE
Wymiana osi tylnej
Wymiana amortyzatora i sprężyny
Wymiana łożysk koła
Sprawdzanie ustawienia kół tylnych
7. UKŁAD HAMULCOWY VW GOLF 2
7.1. HAMULCE KÓŁ PRZEDNICH
Wymiana wkładek ciernych
Naprawa zacisków hamulcowych
Naprawa tarczy hamulca
7.2. HAMULCE KÓŁ TYLNYCH
Sprawdzanie i wymiana szczęk hamulcowych
7.3. POMPA HAMULCOWA I MECHANIZM WSPOMAGANIA
Wymiana pompy hamulcowej
Sprawdzanie i wymiana mechanizmu wspomagania
Odpowietrzanie hamulców
8. INSTALACJA ELEKTRYCZNA VOLKSWAGEN GOLF II
8.1. AKUMULATOR
8.2. ALTERNATOR
Wymiana alternatora
Regulacja naciągu paska klinowego
Naprawa alternatora Bosch
Naprawa alternatora Motorola
8.3. ROZRUSZNIK
Wymiana rozrusznika
Rozbiórka rozrusznika
8.4. REFLEKTORY
Wymiana żarówki reflektora
8.5. WYCIERACZKI
8.6. SCHEMATY ELEKTRYCZNE
Zapytaj o ten produkt