• NOWOŚĆ
  • Promocja -6%

ABS TEVES MKII UKŁAD TRÓJKANAŁOWY Z 35-CIO lub 45-CIO ELEKTRYCZNYM UKŁADEM STERUJĄCYM

ABS Teves MK II

układ trójkanałowy, z trzydziestopięciostykowym lub pięćdziesięciopięciostykowym elektrycznym układem sterującym. W książce przedstawiono wygląd i rozmieszczenie poszczególnych elementów układów oraz omówiono budowę, działanie i spełniane funkcje tych elementów

Dostępna ilość:

Realizacja zamówienia:

Wysyłka w ciągu 24h

Cena: 75,40 zł 80,00

Dodaj do ulubionych

Koszt wysyłki od: 7,00 zł

  • Wysyłka GRATIS

    Zrob zakupy za 275,00 zł a wysyłkę masz GRATIS

  • Dostawa do krajów EU

    Paczki wysyłamy również do krajów Unii Europejskiej

Opis

ABS BOSCH UKŁAD ZAPOBIEGAJĄCY BLOKOWANIU KÓŁ

W książce opisano prosto i przejrzyście konstrukcje i sposoby działania czterech popularnie stosowanych układów zapobiegających blokowaniu kół. Przedstawiono wygląd i rozmieszczenie poszczególnych elementów układów oraz omówiono budowę, działanie i spełniane funkcje tych elementów. Zamieszczono schematy elektryczne podłączenia elementów układów w różnych samochodach.

Dodatkowo dla wybranych samochodów umieszczono tablice diagnostyczne i dane techniczne.

ABS Bosch - stosowany między innymi w samochodach Audi, BMW, Citroën, Fiat Lancia, Mercedes i Porsche
ABS Bosch 2E - układ trójkanałowy , uproszczony
ABS ATE - stosowany między innymi w samochodach Ford, Alfa Romeo, Peugeot i Saab

ABS Teves MK II - układ trójkanałowy, z trzydziestopięciostykowym lub pięćdziesięciopięciostykowym elektrycznym układem sterującym

ABS Teves MK II
 
Opis ogólny
 
Schemat działania układu
 
Obwód hydrauliczny
 
Obwód wysokiego ciśnienia
Obwód urządzenia wspomagającego hamulce
Obwód hydraulicznego zespołu sterującego
 
Obwód elektroniczny
 
Elektroniczny zespół sterujący
Czujniki prędkości kół
Lampka kontrolna ABS
 
Złącze autodiagnostyczne
 
Kody autodiagnostyczne usterek
 
Kilka praktycznych rad
 
Wymiana okładzin hamulcowych
Sprawdzanie wartości ciśnienia na zaciskach
Sprawdzanie działania obwodu elektrycznego
Wymiana płynu i odpowietrzanie układu
Schematy elektryczne

Spis treści

SPIS TREŚCI
WSTĘP
 
Uwagi ogólne
 
Przyczepność i droga hamowania
 
*
 

ABS BOSCH

 
Elementy składowe układu
 
Hamowanie optymalne
 
Obwód hydrauliczny
 
Hydrauliczny zespół sterujący
Przekaźnik główny
 
Obwód elektroniczny
 
Działanie układu ABS
 
Czujniki prędkości kół
Elektroniczny zespół sterujący
 
Zasada działania obwodu hydraulicznego
 
Faza wzrostu ciśnienia
Faza utrzymania stałej wartości ciśnienia
Faza zmniejszania ciśnienia
 
Schematy elektryczne i tablice diagnostyczne
 
Audi
BMW
Citroën
Fiat Lancia
Mercedes
Porsche
 
*
 
ABS BOSCH 2E
 
Schemat główny
 
Hydrauliczny zespół sterujący
 
Elektrozawory
 
Kontrola działania
 
Pompa elektryczna
 
Kontrola działania
 
Akumulatory ciśnienia
 
Elektrozawór główny
 
Przekaźnik elektrozaworów
 
Przekaźnik pompy elektrycznej
 
Elektroniczny zespół sterujący
 
Kontrola działania
 
Czujniki prędkości kół
 
Kontrola działania
 
Czujnik położenia pedału hamulca
 
Lampka kontrolna ABS
 
Autodiagnostyka układu
 
Procedura autodiagnostyczna
 
Kod usterek
 
Kilka praktycznych rad
 
Ogólny schemat elektryczny
 
*
 
ABS ATE
 
Autodiagnostyka układu
 
Schemat obwodu zasilania układu ABS
 
Działanie układu podczas hamowania
 
Zasada działania
 
Hamowanie samochodu z układem ABS
 
Wyłącznik ciśnieniowy
 
Schematy elektryczne i tablice diagnostyczne
 
Ford
 
Alfa Romeo
 
Peugeot
 
Saab
 
*
 

ABS Teves MK II

 
Opis ogólny
 
Schemat działania układu
 
Obwód hydrauliczny
 
Obwód wysokiego ciśnienia
Obwód urządzenia wspomagającego hamulce
Obwód hydraulicznego zespołu sterującego
 
Obwód elektroniczny
 
Elektroniczny zespół sterujący
Czujniki prędkości kół
Lampka kontrolna ABS
 
Złącze autodiagnostyczne
 
Kody autodiagnostyczne usterek
 
Kilka praktycznych rad
 
Wymiana okładzin hamulcowych
Sprawdzanie wartości ciśnienia na zaciskach
Sprawdzanie działania obwodu elektrycznego
Wymiana płynu i odpowietrzanie układu
Schematy elektryczne

Zapytaj o ten produkt

Przepisz kod z obrazka

weryfikator