NOWY MARKETING DLA LOKALNEGO WARSZTATU SAMOCHODOWEGO

    Celem tej publikacji jest przedstawienie przede wszystkim tych zagadnień marketingowych, które mogą być najprzydatniejsze w codziennej pracy. Będą to tematy, które pojawiły się lub rozwinęły już po publikacji książki pt. „Jak zdobyć i utrzymać klienta w warsztacie samochodowym. Podręcznik marketingu serwisowego”.

    Produkt archiwalny

    Koszt wysyłki od: 7,00 zł

    • Wysyłka GRATIS

      Zrob zakupy za 275,00 zł a wysyłkę masz GRATIS

    • Dostawa do krajów EU

      Paczki wysyłamy również do krajów Unii Europejskiej

    Opis

    NOWY MARKETING DLA LOKALNEGO WARSZTATU SAMOCHODOWEGO
    PODRĘCZNIK MARKETINGU SERWISOWEGO

    Celem tej publikacji jest przedstawienie przede wszystkim tych zagadnień marketingowych, które mogą być najprzydatniejsze w codziennej pracy. Będą to tematy, które pojawiły się lub rozwinęły już po publikacji książki pt. „Jak zdobyć i utrzymać klienta w warsztacie samochodowym. Podręcznik marketingu serwisowego”.

    W książce opisana została tematyka jakości marketingowej, lojalności, wizerunku warsztatu samochodowego oraz zagadnień związanych z marketingiem serwisu oponiarskiego. W poradniku poruszono również tematykę „psychologicznych” elementów marketingu na miejscu w warsztacie. Książka zawiera wiele informacji o marketingu wewnętrznym, czyli związanym z elementami zarządzania pracownikami w usługach.

    Nowy marketing dla lokalnego warsztatu samochodowego

    SPIS TREŚCI

    1. PODSTAWY STOSOWANIA SKUTECZNEGO MARKETINGU W LOKALNYM WARSZTACIE 
    2. WIZERUNEK LOKALNEGO WARSZTATU I CZY TO MA JAKIŚ ZWIĄZEK Z CENĄ 
    3. WYBRANE ELEMENTY MARKETINGU SERWISU ŚWIADCZĄCEGO USŁUGI OPONIARSKIE 
    4. WYKORZYSTAJ KAŻDĄ OKAZJĘ – WYBRANE ELEMENTY MARKETINGU NA MIEJSCU 
    5. JAKOŚĆ: DOSTĘPNOŚĆ ORAZ SAMOOCENA FIRMY 
    6. ELEMENTY LOJALNOŚCI W LOKALNYM WARSZTACIE 
    7. LUDZIE: NOWY MARKETING WEWNĘTRZNY

    NOWY MARKETING DLA LOKALNEGO WARSZTATU SAMOCHODOWEGO - POLECAMY!

    Spis treści